فروش ویژه شیره انگور عمده 20 کیلویی

شیره انگور به صورت عمده در بسته بندی های مختلفی نظیر شیره انگور عمده 20 کیلوی و غیره به بازار عرضه شده است و به صورت ویژه به فروش می رسد.

فروش ویژه شیره انگور عمده 20 کیلویی

فواید شیره انگور در طول بارداری

فواید شیره انگور در طول بارداری

از جمله خوراکی هایی که می بایست در برنامه غذایی خانم های باردار قرار گیرد، شیره انگور می باشد. از فواید شیره انگور می توان به از بین بردن نفخ و بهبود کم خونی و انرژی زایی بسیار آن اشاره نمود. خوردن شیره انگور در دوران بارداری با مزایای بسیاری همراه است.

چرا که شیره انگور مثل خود انگور از ویتامین های بسیاری نظیر ویتامین A,b و C برخوردار بوده و همچنین سرشار از مواد معدنی نظیر کلسیم، منیزیم، آهن و فسفر می باشد.  شیره انگور یا دوشاب از مدل‌های مختلفی از انگور به دست می آید و به همین خاطر از رنگ ها و طعم های گوناگونی برخوردار است.

شیره انگور به عنوان یک منبع بسیار خوب جهت تامین انرژی در بارداری به شمار می‌رود و برای خانم‌های بارداری که دچار کم‌خونی ناشی از فقر آهن هستند بسیار مفید است. از خواص شیره انگور می توان به کمک به درمان بیماری هایی نظیر کک و مک، اعصاب، زردی یا یرقان، درمان دردهای روماتیسمی و بیماری های شریانی اشاره کرد. انگور دارای طبع گرمی می باشد و موجب می شود که بدن در فصل زمستان گرم نگه داشته شود. خانم های بارداری که در طول دوران بارداری شان با ضعف روبه‌رو می‌شوند، چنانچه از این ماده غذایی استفاده کنند، برایشان بسیار مفید فایده خواهد بود.

نمایندگی خرید شیره انگور عمده 20 کیلویی

نمایندگی خرید شیره انگور عمده 20 کیلویی

شیره انگور جزو محصولاتی است که دارای نمایندگی های بسیاری در سطح کشور مخصوصاً در شهرهایی مانند تاکستان می‌باشد. چرا که در این شهر انگور به صورت انبوه مورد کشت قرار می‌گیرد و به همین خاطر فرآورده ی انگور که شیره انگور محسوب می‌شود نیز در این شهر بسیار فراوان است. در نتیجه جهت خرید شیره انگور به صورت عمده در بسته بندی ۲۰ کیلویی، ۳۰ کیلویی و غیره شما می توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه نموده و اقدام به خرید شیره انگور مناسب برای خودتان نمایید.

اگر چه امروزه این نمایندگی‌ها به خاطر این که بتوانند به مردم شهرهای دیگر نیز محصولات خود را عرضه کنند، اقدام به راه اندازی پیج ها و سایت هایی جهت فروش شیره انگور نموده‌اند. مشتریان عزیز از سراسر کشور می توانند بدون مراجعه حضوری و تنها با چند کلیک این محصول پرخاصیت را تهیه و مصرف نمایند.

زیرا برای مشتریان مهم است که شیره ای که تهیه می‌کنند علاوه بر طعم خوب، بهداشتی و تمیز هم باشد و به همین خاطر تمایل دارند آن را از جای معتبری تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما